Ad Code

Responsive Advertisement

Supertramp - Hide In Your Shell

 
"Hide in your shell"... από το 3ο album των Supertramp "Crime of the century" που κυκλοφόρησε το 1974. Tο τραγούδι μιλά για  κάποιον που προσπαθεί να κρύψει τον πόνο του από τους άλλους. Αυτό εμποδίζει τους άλλους να τον πλησιάσουν, κάτι που τον απομονώνει περισσότερο. Ο Roger Hodgson, o οποίος σήμερα κλείνει τα 70 του χρόνια, είπε για το "Hide in Your Shell": "Ήμουν 23 ετών όταν το έγραψα, μπερδεμένος με τη ζωή και όπως πολλοί άνθρωποι σε αυτήν την ηλικία, προσπαθούσα να  κρύψω τις ανασφάλειές μου. Πάντα ήθελα να εκφράζω τα  συναισθήματά μου ανοιχτά στο τραγούδι και το "Hide in Your Shell" μου ήρθε σε μια στιγμή που ένιωθα πολύ μόνος τόσο στη ζωή όσο και μέσα στο συγκρότημα, χωρίς κανέναν που να θέλει να μοιραστεί την πνευματική μου αναζήτηση.

Apostolos Gkolfinopoulos

Too frightening to listen to a stranger
Too beautiful to put your pride in danger
You're waiting for someone to understand you
But you've got demons in your closet

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια