Ας με τυλίξει το Φως

Ας με τυλίξει το Φως
Για να μπορέσουν τα μάτια της Ψυχής μου να δουν καθαρά
Το Μονοπάτι που απλώνεται εμπρός μου.
Ας ανοίξει ο νους μου
Για να αναγνωρίσω
Τα σημάδια κατά μήκος του Δρόμου.

Δώσε μου τη σοφία
Που έρχεται με την κατανόηση
Της αλήθειας από το ψέμα.
Και οδήγησε τα βήματά μου
Ώστε, αν παραπατήσω ή γλιστρήσω,
Σκοντάφτοντας σε προηγούμενες πεποιθήσεις
Που ακόμα με τυφλώνουν,
Να μπορέσω να προχωρήσω με θάρρος
Και την αποφασιστικότητα
Που φέρνει η επιμονή.

Ας με αγκαλιάσει
η Αγάπη
Που κινεί τη Δημιουργία όλη.
Η ίδια η Ουσία
Που κρατά όλα τα πράγματα ενωμένα,
Εξαρτημένη αλλά ωστόσο ανεξάρτητη,
Ολόκληρη αλλά ωστόσο ατομικευμένη,
Μέσα στην οποία τα πάντα είναι συγγενείς μου.

Ας μάθω το δρόμο
Που είναι ο Δρόμος της Ομορφιάς
Ο όμορφος δρόμος
Όπου όλα όσα θέλουν
Μπορούν να Βαδίσουν στην Ομορφιά
Και όπου το τέλος του Δρόμου
Δεν είναι παρά ένα νέο ξεκίνημα
Προς το άπειρό μου.
Και κάθε νέο ξεκίνημα
Άλλη μία πάντα-παρούσα στιγμή
Στην Αιωνιότητα.

Κέννεθ Μέντοους, 1989
Ο δρόμος της ιατρικής
Shakila.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια