Riot Bloodstreets

Αναρωτιέμαι πόσοι από εσάς ξέρουν ότι οι Αμερικάνοι Riot υπάρχουν από το 1976. Και αν αυτό φαίνεται μακρινό, αναρωτιέμαι πόσοι έχουν ακούσει το Thundersteel, κυκλοφορίας 1988. Ποιό είναι το υπονοούμενο; Απλά ότι αυτό το συγκρότημα δεν έτυχε της αναγνώρησης που άξιζε.

Aιματοβαμμένοι Δρόμοι

Γεννήθηκα σ' αυτούς τους δρόμους χρόνια πριν
Ήμουν ο βασιλιάς της γειτονιάς
Έτρεχα γρήγορα, ήμουν η αφρόκρεμα
Ήμουν ο σταρ του προγράμματος
Αυτή η δουλειά πρέπει να γίνει - δεν θα τρέξω
Δεν θα κάτσω να πεθάνω
Αυτόν τον πόλεμο πρέπει να τον νικήσω, ας αρχίσει λοιπόν

Βαθιά μέσα μου καίει μια φωτιά...
Δεν μπορώ να το αφήσω έτσι
Μόνος μες τη νύχτα ξέρω
Ότι πρέπει να πολεμήσω για το σπίτι μου

Ο καιρός άλλαξε τις εποχές
Και θα συνεχίσω χωρίς λόγο
Νιώθω την ζωή μου να ξεγλιστράει μακριά
Αυτοί οι δρόμοι όλο και παγώνουν
Και εγώ μεγαλώνω
Το "αύριο" μοιάζει τόσο μακρινό

Τι απογίναμε, φίλε μου;
ήμασταν "ένα" ως το τέλος
Τώρα είμαι μόνος μου στην λάμψη από τα φώτα του δρόμου
Αυτή η πόλη ήξερε να ονόματά μας,
αλλά τίποτα δεν είναι το ίδιο

Τα μέρη που έπαιζα
έχουν ξεχάσει το όνειρο
Δεν μπορώ να το αφήσω έτσι
Μόνος μες τη νύχτα ξέρω
Ότι πρέπει να πολεμήσω για το σπίτι μου

Ο καιρός άλλαξε τις εποχές
Και θα συνεχίσω χωρίς λόγο
Νιώθω την ζωή μου να ξεγλιστράει μακριά
Αυτοί οι δρόμοι όλο και παγώνουν
Και εγώ μεγαλώνω
Το "αύριο" μοιάζει τόσο μακρινό

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια