Rectro - Μάσκα ( Ελληνόφωνο Ροκ )


Κύριο στοιχείο της μπάντας είναι ο πειραματισμός του ήχου από κομμάτι σε κομμάτι, χωρίς να κλείνεται το σχήμα σε μουσικά στεγανά και ταυτόχρονα να μπορέσει να αφήσει την σφραγίδα του στον Ελληνικό μουσικό χώρο. Το πάντρεμα διαφορετικών μουσικών επιρροών ξεκινάει από την παραδοσιακή Ελληνική αλλά και ανατολίτικες μελωδίες, και φτάνει στο σήμερα σε πιο melodic metal μονοπάτια.
🎵 Το τραγούδι που ακολουθεί παρακάτω ονομάζεται 'Μάσκα', είναι ένα κομμάτι που για τον καθένα μπορεί να περνάει ένα δικό του μήνυμα.
Είναι ερωτικό; Κοινωνικό; Η ερμηνεία είναι διαφορετική για τον καθένα αρκεί να την αναζητήσει.
Καλή ακρόαση! 

Οι Rectro αποτελούνται από τους:
Φωνή: Harris Papoutsis
Lead Κιθάρα / Φωνητικά: Harout Torosian
Ρυθμική κιθάρα: Nikos Vannas
Τύμπανα: Stamatis Politis
Μπάσο: Jim Mathes

Κάθε μέρα που ξυπνώ 
με κοιτάζω και απορώ
αν αυτό που ήμουν κάποτε 
χάθηκε και μισώ
έναν άλλον εαυτό
που δεν θυμίζει πια εμένα.

Και είμαι κάτι που ξεσπάει
και πάει και πάει 
σ ένα κόσμο που γυρνάει 
γυρνάει γυρνάει 
μα στο τέλος τον καθρέφτη αναζητω

Με κοιτάζω μέσα από τη ματιά σου 
περπατώ πίσω από τα βήματά σου 
σου φωνάζω μα εσύ δεν μου μιλάς

Σε ποιο στίχο κατοικείς ακόμα 
σε ποιόν ήχο και σε ποιά εικόνα 
πες μου αν κρύβεσαι από τη μάσκα που φοράς 

Κάθε μέρα τραγουδώ 
έναν άρρωστο σκοπό 
αποτύπωμα των σκέψεων μου 
πάνω σ ένα ρυθμό 
σ έναν έρημο σταθμό 
που τα ρεφρέν μου γίναν τρένα
Και είναι τρένο που περνάει 
περνάει περνάει 
ή πορτρέτο που κοιτάει
κοιτάει κοιτάει μα δεν είδε πουθενά τον οδηγό

Με κοιτάζω μέσα από τη ματιά σου 
περπατώ πίσω από τα βήματά σου 
σου φωνάζω μα εσύ δεν μου μιλάς

Σε ποιο στίχο κατοικείς ακόμα 
σε ποιόν ήχο και σε ποιά εικόνα 
πες μου αν κρύβεσαι από τη μάσκα που φοράς

Μουσική , στίχοι : Harout Torosian , Παναγιώτης Ιωάννου

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια