♫♪♪..Μέσα στη μουσική υπάρχει χώρος να κοιμηθεί ο άνεμος μαζί του να ταξιδέψουμε κι εμείς ♪♫♪
«Ανάμεσα στο φως και τη σκιά ένα μακρύ ταξίδι στο χώρο των συναισθημάτων και της μουσικής…»♫♪♪..taste the Love side of life ♪♫♪You are listening to Travellers Web Radio 24 hours a day..

Latest Post

"Μαγεμένα φεγγάρια"

Τετάρτη, 1 Απριλίου 2015

Το ιδανικό.
Να σπαρταράμε ηδονικά
σ' άσπρα σεντόνια,
λίγο πριν σπάσουνε τα χρόνια
και μας κόψουν.
Έλα... με μιαν ανάσα ρυθμική
να ξενυχτήσω.
Να περπατήσω σταυροδρόμια ξεχασμένα...
Τα μαγεμένα μου φεγγάρια σταματήστε!
Είναι εδώ...είναι εδώ.
Το ιδανικό.
Να 'μαστε ένα με τον τρόπο που μπορούμε,
πριν φοβηθούμε κι η συνείδηση νικήσει.
Έλα... τόσο ταξίδι...
ρίξε άγκυρα στο σώμα μου.
Νερό και χώμα μου,
σε έχω πλάσει να χωράς στα κύτταρά μου.
Τα δάχτυλά μου σ' ακουμπούν
κι ας μη σ' αγγίζουν.
Κι οι πέντε αισθήσεις μου υπακούν
κι ας μη γνωρίζουν
ούτε γιατί, ούτε το πώς, ούτε το πότε.
 
Εβελίνα Γεωργακοπούλου
Share this article :

Σας αρεσει το Ραδιο ταξιδευτες?

Follow by Email

All media found on this site is for informational purposes only. Record label and music copyrights are held by their respective companies and are in no way affiliated with this site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Support : Ράδιο Ταξιδευτές
Copyright © 2011. Ράδιο Ταξιδευτές - All Rights Reserved

Proudly powered by Travellers Web Radio