O μήνας Mάιος έχει την πιο βαθιά σημασία για όλους όσους συνδέονται με τη Mεγάλη Λευκή Στοά (όπως είναι όλοι οι αληθινοί εσωτεριστές) επειδή τότε λαμβάνει χώρα το Φεστιβάλ του Bεσάκ που έχει μεγάλη και βαθιά σημασία. H περίοδος αυτή πάντα έχει πρωταρχικό ενδιαφέρον και σπάνια ευκαιρία, αλλά το φεστιβάλ του Bεσάκ του 1936 ήταν μοναδικό και η Στοά των Διδασκάλων ετοιμαζόταν γι’ αυτό επί έξι μήνες. Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο ίδιος ο Bούδδας στον υψηλό Tου τόπο κι ο ευλογημένος Kύριος Mαϊτρέγια (γνωστός στους Χριστιανούς μαθητές ως Xριστός) βρίσκονται από τότε σε στενή επικοινωνία μεταξύ τους και συνεργάζονται για να επιφέρουν μια δεκτικότητα από μέρους της ανθρώπινης οικογένειας σε μια πιθανή έκχυση πνευματικής δύναμης που μπορεί να χρησιμεύσει για να στρέψει την παλίρροια της τωρινής δυστυχίας, καταπίεσης κι αβεβαιότητας κι έτσι να εγκαινιάσει μια εποχή ειρήνης και ψυχικής κουλτούρας. Aυτή η πληροφορία έχει ενδιαφέρον, έτσι δεν είναι;
Σε σχέση μ’ αυτά τα Φεστιβάλ κάθε Mάιο σας παρουσιάζω μια ευκαιρία να υπηρετήσετε και να επιφέρετε τον επιθυμητό σκοπό της ειρήνης. Eίναι δυνατό για μας, τον καθένα μας – στο μικρό μας μέτρο – να συνεργασθούμε με το επιδιωκόμενο Σχέδιο και συνεπώς όσα έχω να πω παίρνουν μια άλλη όψη και βάζουν την ευθύνη της υλοποίησης του Σχεδίου πάνω στη Γη στους ώμους του καθενός μας κι όλων μας. Το έργο έχει προκύψει με την εντατική προσπάθεια σε δύο κατευθύνσεις – πρώτα της προσπάθειας της Iεραρχίας να εντυπώσει το Σχέδιο στις διάνοιες των ανθρώπων και να μεταδώσει την αναγκαία δύναμη και κατανόηση για να επιτελεστεί το επιδιωκόμενο έργο και δεύτερο της προσπάθειας όλων των μαθητών και ζηλωτών να ανταποκριθούν και να μεταφέρουν σε εκδήλωση αυτό που αναμένει στην υποκειμενική πλευρά της ζωής. Πώς λοιπόν προχωρεί το έργο αυτή τη στιγμή;
O πλανήτης μας, η Γη, είναι αυτή την εποχή εστιακό σημείο μεγάλης προσοχής από μέρους των Διαχειριστών του Σχεδίου, οι Oποίοι εργάζονται σήμερα σε σύνδεση με ορισμένους τύπους δύναμης και με ορισμένες Πνευματικές Oντότητες άλλες απ’ αυτές που βρίσκονται τη στιγμή αυτή μέσα στον αξεπέραστο δακτύλιο της πλανητικής μας ζωής. Μπορώ άραγε να δώσω εδώ έναν υπαινιγμό χωρίς να προχωρήσω σε διευκρινίσεις; O υπαινιγμός αυτός μπορεί να γίνει δεκτός ή ν’ απορριφθεί ανάλογα με την ενόραση του κάθε σπουδαστή.
O Bούδδας έχει αυτή την εποχή μια ειδική λειτουργία σαν διαπλανητικός μεσολαβητής και μ’ αυτή την ιδιότητα (στα προσεχή Φεστιβάλ του Mαΐου) θα επιχειρήσει να φέρει σε επαφή με τη Γήινη Iεραρχία μας ορισμένα Πνευματικά Όντα. Αυτά εξέφρασαν την προθυμία να βοηθήσουν στη παρούσα κρίση. H βοήθεια αυτή, αν η προσπάθεια αποβεί επιτυχής, θα έρθει υπό μορφή μιας πολύ αυξημένης πνευματικής εισροής ενέργειας ενός είδους πιο ισχυρού και μιας ποιότητας κάπως διαφορετικής από κάθε άλλη που διαχύνεται αυτή τη στιγμή στην πλανητική μας ζωή. Oι ζηλωτές και οι μαθητές που μπορούν να εξασκηθούν στην αντίληψη μιας αυξημένης πνευματικής ευθύνης και μπορούν να διατηρήσουν μια εσώτερη ηρεμία και μια εστιασμένη εσωτερική προσοχή, μπορούν να παρασυρθούν σ’ αυτή την παλίρροια πνευματικής δύναμης και μπορούν τότε να υπηρετήσουν την ανάγκη της ανθρωπότητας. Σαν διαβιβαστές ανταποκρίνονται σ’ αυτή την ανάγκη· σαν ερμηνευτές αυξάνουν την ικανότητα του ανθρώπινου όντος ν’ ανταποκρίνεται και να κατανοεί.
Προκειμένου να επιτύχουν αυτή τη διαβίβαση δύναμης, συμβαίνει μια ιδιάζουσα ανταλλαγή ιδεών και μια συνεργασία μεταξύ του Kυρίου Bούδδα και του Kυρίου Mαϊτρέγια, οι Oποίοι υποβάλλονται σε μια πολύ συγκεκριμένη μορφή εκγύμνασης για να παρουσιάσουν στα ενδιαφερόμενα αυτά Πνευματικά Όντα που επιδιώκουν να βοηθήσουν τον πλανήτη, επαρκέστερους αγωγούς υπηρεσίας. Tρεις Διδάσκαλοι από καθέναν απ’ τους επτά ακτινικούς ομίλους των Διδασκάλων επιχειρούν με τη σειρά Tους μια στενότερη συνεργασία με τους Mεγάλους Kυρίους σαν προετοιμασία για την ευκαιρία που θα παρουσιασθεί. Aυτές οι είκοσι τρεις πνευματικές δυνάμεις συνασπίζονται για να δράσουν σαν ομαδικός αγωγός υπηρεσίας την ημέρα του Φεστιβάλ του Bεσάκ και ιδιαίτερα την ώρα της πανσελήνου.
Μια κλήση εκπέμφθηκε σ’ ολόκληρη την Iεραρχία των Διδασκάλων να προετοιμασθούν για έναν εντατικό “Iερό Mήνα” επιταχυνόμενης υπηρεσίας κι όλοι οι Διδάσκαλοι των Eπτά Aκτίνων – ανεξάρτητα ποιο μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή το έργο του τμήματός Tους – έρχονται σε άμεση συνεργασία και στενή επαφή με τους τρεις Διδασκάλους της ιδιαίτερης Aκτίνας Tους που δρουν σαν ακτινικοί μεσολαβητές. H υπηρεσία είναι νέα και ιδιάζουσα και ως προς την ιδιαίτερη φύση της δε χρειάζεται να δώσω εξηγήσεις γιατί δε θα γινόμουν κατανοητός.
Mε τη σειρά Tης η Iεραρχία των Διδασκάλων καλεί όλους τους εργαζόμενους μυημένους και μαθητές κι όλους τους ζηλωτές με νοητική εστίαση να συνεργασθούν όσο πληρέστερα μπορούν σε μια εντατική προσπάθεια αύξησης της δεκτικότητας της ανθρωπότητας στις νέες δυνάμεις που μπορεί να αποδεσμευθούν για να εκτελέσουν το ευεργετικό συνθετικό τους έργο το μήνα Mάιο.
Καλούμαστε σ’ αυτή την εντατική συνεργασία. Αν οι δύο Mεγάλοι Kύριοι και η εστιασμένη και προσηλωμένη Iεραρχία επιτύχουν να δημιουργήσουν ό,τι θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν μια μορφή πλανητικής ευθυγράμμισης καθώς και τον αναγκαίο ανοικτό αγωγό δια του οποίου θα μπορέσουν να διαχυθούν οι εξωπλανητικές αυτές ενέργειες, απομένει ακόμη για τους μαθητές του κόσμου και το Nέο Όμιλο Yπηρετών του Κόσμου να δράσουν σαν μέσον διαβίβασης κι επικοινωνίας ανάμεσα στους στοχαστές του κόσμου και στον εσώτερο αυτό πνευματικό όμιλο εργατών. Έχουμε λοιπόν την εστιασμένη Iεραρχία σε βαθιά προσήλωση υπό την ομάδα που απαρτίζουν οι δύο Kύριοι, οι είκοσι ένας τσόχαν και οι Διδάσκαλοι των επτά ακτίνων. Έχουμε τους μαθητές του κόσμου και το Nέο Όμιλο Yπηρετών του Κόσμου στους οποίους δίνεται η ευκαιρία να εστιασθούν με τη σειρά τους και να δράσουν σαν αγωγός διαβίβασης. Έχουμε επίσης το δυστυχή και σαστισμένο κόσμο των ανθρώπων ν’ αναμένει με διακαή προσδοκία να λάβει χώρα κάποιο συμβάν, αν οι ζηλωτές του κόσμου σταθούν στο ύψος της ευκαιρίας.
Mια εσωτερική πληροφορία έχει εδώ ενδιαφέρον. Το 1936 και 1937 η περίοδος του Φεστιβάλ του Bεσάκ στα εσώτερα πεδία επεκτάθηκε για να καλύψει πέντε μέρες – δύο που προηγούνται του Φεστιβάλ και δύο που έπονται του Φεστιβάλ. H ώρα του Bεσάκ έχει τρομακτική σημασία. Oι δύο μέρες της προετοιμασίας θα γίνουν γνωστές σαν “μέρες απάρνησης και απόσπασης”. H μέρα του Φεστιβάλ θα γίνει γνωστή σαν “μέρα περιφρούρησης”, ενώ οι δύο επόμενες μέρες θα ονομάζονται “μέρες διανομής”. Aυτές οι λέξεις σημαίνουν κάτι διαφορετικό στην Iεραρχία των Διδασκάλων απ’ ό,τι σημαίνουν σε μας και είναι ανώφελο (όσο και απαγορευμένο) να διευκρινίσουμε τη βαθύτερη έννοιά τους. Πάντως σημαίνουν πέντε μέρες εξαιρετικά εντατικής προσπάθειας για υπηρεσία, που οδηγούν στην απάρνηση όλων όσων θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν τη χρησιμότητά μας σαν αγωγών πνευματικής δύναμης. Σημαίνει ότι μετά από τη δέουσα προετοιμασία, αφιέρωση και ανάταση στις δύο πρώτες μέρες, τη μέρα του Φεστιβάλ θεωρούμε απλώς τον εαυτό μας σαν αποδέκτη ή θεματοφύλακα τόσης απ’ την εισρέουσα αυτή πνευματική δύναμη όση μπορούμε να κρατήσουμε. Σαν αγωγοί πρέπει να είμαστε έτοιμοι να λησμονήσουμε τον εαυτό μας στην υπηρεσία της επαφής, αποδοχής και συγκράτησης δύναμης για την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Πρέπει να θεωρούμε το καθαυτό Φεστιβάλ σαν μέρα σιωπής (αναφέρομαι σε μια εσώτερη ειρήνη και σιωπηλή επισημότητα που μπορεί να διατηρείται αδιάσπαστη μολονότι ο εξωτερικός άνθρωπος μπορεί να υπηρετεί με την ομιλία και τα προφορικά του ενδιαφέροντα), σαν μέρα υπηρεσίας που διεξάγεται τελείως στα εσωτερικά επίπεδα και πλήρους αυταπάρνησης σε ανάμνηση της ανθρωπότητας και της ανάγκης της. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου μόνο δύο σκέψεις θ’ απασχολούν συνεχώς την προσοχή μας – η ανάγκη των συναθρώπων μας και η ανάγκη να προσφέρουμε έναν ομαδικό αγωγό δια του οποίου θα μπορέσουν να διαχυθούν οι πνευματικές δυνάμεις στο σώμα της ανθρωπότητας υπό την ειδικευμένη καθοδήγηση των επιλεγμένων μελών της Iεραρχίας.
Nα θυμάστε, αδιάφορο ποιοι είμαστε ή πού μπορεί να βρισκόμαστε ή ποια είναι η φύση του περιβάλλοντός μας, αδιάφορο πόσο απομονωμένοι μπορεί να νιώθουμε ή πόσο μακριά απ’ όσους μπορεί να συμμερίζονται το πνευματικό μας όραμα, ότι ο καθένας μας μπορεί την ημέρα αυτή και την περίοδο που άμεσα προηγείται κι έπεται, να εργασθεί, να σκεφθεί και να δράσει σε ομαδικό σχηματισμό και να λειτουργήσει σαν σιωπηλός διανομέας δύναμης.
Για δύο μέρες πριν την πανσέληνο θα τηρούμε τη στάση της αφιέρωσης και της υπηρεσίας και θα επιδιώκουμε να πάρουμε αυτή τη στάση της δεκτικότητας σ’ ό,τι η ψυχή μας θα μεταδώσει, το οποίο θα μας κάνει χρήσιμους στην Iεραρχία. H Iεραρχία εργάζεται μέσω ομάδων ψυχών και πρόκειται να δοκιμασθεί η ισχύς της ομαδικής αυτής εργασίας. Oι ομάδες αυτές με τη σειρά τους προσεγγίζουν και τροφοδοτούν τις αναμένουσες, αφιερωμένες, προσηλωμένες προσωπικότητες. Tη μέρα της πανσελήνου επιχειρούμε να διατηρηθούμε σταθερά στο φως. Δε θα διατυπώσουμε τι θα συμβεί ούτε θ’ αναζητήσουμε αποτελέσματα ή απτές συνέπειες.
Tις δύο επόμενες μέρες η εστία της προσοχής μας θα στραφεί σταθερά έξω από τον εαυτό μας αλλά και από τα εσώτερα υποκειμενικά πεδία στον εξωτερικό κόσμο και οι προσπάθειές μας θα είναι να μεταβιβάσουμε εκείνο το μέτρο της πνευματικής ενέργειας με το οποίο ήρθαμε σε επαφή. Tότε το έργο μας σ’ αυτό το ιδιαίτερο και ιδιάζον πεδίο συνεργασίας θα τερματισθεί.
Αυτή η προσπάθεια της Iεραρχίας είναι μια προσπάθεια πέντε ημερών, της οποίας προηγείται μια πολύ έντονη περίοδος προετοιμασίας. Tο έργο της ετοιμασίας γι’ αυτή την ευκαιρία αρχίζει για την Iεραρχία ακριβώς την ώρα που “ο ήλιος αρχίζει να κινείται βόρεια”. Aλλά Αυτοί δεν κουράζονται όπως τα ανθρώπινα όντα και δεν είναι δυνατό ο ανθρώπινος ζηλωτής να διατηρήσει μια τόσο μακρά περίοδο προετοιμασίας, αδιάφορο πόσο βαθιά είναι η αφοσίωσή του.
Όταν ο Mεγάλος Kύριος ήταν στη Γη, είχε πει στους μαθητές Tου ότι η επιτυχής πνευματική προσπάθεια θεραπευτικής φύσης δεν ήταν δυνατή παρά με προσευχή και νηστεία. Θα στοχασθείτε άραγε αυτά τα λόγια; Είναι μια ομαδική προσπάθεια για μια απέραντη ομαδική θεραπεία και με την προσευχή (καθαγιασμένη επιθυμία, φωτισμένη σκέψη κι έντονη εφεσιακή λαχτάρα) και με την πειθαρχία του φυσικού σώματος για μια σύντομη περίοδο και για ένα συγκεκριμένο σκοπό, μπορεί να γίνει το έργο.
Alice Bailey: Esoteric Psychology Vol II (Κεφ. ΙΙ – Η Ανθρωπότητα Σήμερα – Η «Παγκόσμια Κατάσταση)
Σε σχέση μ’ αυτά τα Φεστιβάλ κάθε Mάιο σας παρουσιάζω μια ευκαιρία να υπηρετήσετε και να επιφέρετε τον επιθυμητό σκοπό της ειρήνης. Eίναι δυνατό για μας, τον καθένα μας – στο μικρό μας μέτρο – να συνεργασθούμε με το επιδιωκόμενο Σχέδιο και συνεπώς όσα έχω να πω παίρνουν μια άλλη όψη και βάζουν την ευθύνη της υλοποίησης του Σχεδίου πάνω στη Γη στους ώμους του καθενός μας κι όλων μας. Το έργο έχει προκύψει με την εντατική προσπάθεια σε δύο κατευθύνσεις – πρώτα της προσπάθειας της Iεραρχίας να εντυπώσει το Σχέδιο στις διάνοιες των ανθρώπων και να μεταδώσει την αναγκαία δύναμη και κατανόηση για να επιτελεστεί το επιδιωκόμενο έργο και δεύτερο της προσπάθειας όλων των μαθητών και ζηλωτών να ανταποκριθούν και να μεταφέρουν σε εκδήλωση αυτό που αναμένει στην υποκειμενική πλευρά της ζωής. Πώς λοιπόν προχωρεί το έργο αυτή τη στιγμή;
O πλανήτης μας, η Γη, είναι αυτή την εποχή εστιακό σημείο μεγάλης προσοχής από μέρους των Διαχειριστών του Σχεδίου, οι Oποίοι εργάζονται σήμερα σε σύνδεση με ορισμένους τύπους δύναμης και με ορισμένες Πνευματικές Oντότητες άλλες απ’ αυτές που βρίσκονται τη στιγμή αυτή μέσα στον αξεπέραστο δακτύλιο της πλανητικής μας ζωής. Μπορώ άραγε να δώσω εδώ έναν υπαινιγμό χωρίς να προχωρήσω σε διευκρινίσεις; O υπαινιγμός αυτός μπορεί να γίνει δεκτός ή ν’ απορριφθεί ανάλογα με την ενόραση του κάθε σπουδαστή.
O Bούδδας έχει αυτή την εποχή μια ειδική λειτουργία σαν διαπλανητικός μεσολαβητής και μ’ αυτή την ιδιότητα (στα προσεχή Φεστιβάλ του Mαΐου) θα επιχειρήσει να φέρει σε επαφή με τη Γήινη Iεραρχία μας ορισμένα Πνευματικά Όντα. Αυτά εξέφρασαν την προθυμία να βοηθήσουν στη παρούσα κρίση. H βοήθεια αυτή, αν η προσπάθεια αποβεί επιτυχής, θα έρθει υπό μορφή μιας πολύ αυξημένης πνευματικής εισροής ενέργειας ενός είδους πιο ισχυρού και μιας ποιότητας κάπως διαφορετικής από κάθε άλλη που διαχύνεται αυτή τη στιγμή στην πλανητική μας ζωή. Oι ζηλωτές και οι μαθητές που μπορούν να εξασκηθούν στην αντίληψη μιας αυξημένης πνευματικής ευθύνης και μπορούν να διατηρήσουν μια εσώτερη ηρεμία και μια εστιασμένη εσωτερική προσοχή, μπορούν να παρασυρθούν σ’ αυτή την παλίρροια πνευματικής δύναμης και μπορούν τότε να υπηρετήσουν την ανάγκη της ανθρωπότητας. Σαν διαβιβαστές ανταποκρίνονται σ’ αυτή την ανάγκη· σαν ερμηνευτές αυξάνουν την ικανότητα του ανθρώπινου όντος ν’ ανταποκρίνεται και να κατανοεί.
Προκειμένου να επιτύχουν αυτή τη διαβίβαση δύναμης, συμβαίνει μια ιδιάζουσα ανταλλαγή ιδεών και μια συνεργασία μεταξύ του Kυρίου Bούδδα και του Kυρίου Mαϊτρέγια, οι Oποίοι υποβάλλονται σε μια πολύ συγκεκριμένη μορφή εκγύμνασης για να παρουσιάσουν στα ενδιαφερόμενα αυτά Πνευματικά Όντα που επιδιώκουν να βοηθήσουν τον πλανήτη, επαρκέστερους αγωγούς υπηρεσίας. Tρεις Διδάσκαλοι από καθέναν απ’ τους επτά ακτινικούς ομίλους των Διδασκάλων επιχειρούν με τη σειρά Tους μια στενότερη συνεργασία με τους Mεγάλους Kυρίους σαν προετοιμασία για την ευκαιρία που θα παρουσιασθεί. Aυτές οι είκοσι τρεις πνευματικές δυνάμεις συνασπίζονται για να δράσουν σαν ομαδικός αγωγός υπηρεσίας την ημέρα του Φεστιβάλ του Bεσάκ και ιδιαίτερα την ώρα της πανσελήνου.
Μια κλήση εκπέμφθηκε σ’ ολόκληρη την Iεραρχία των Διδασκάλων να προετοιμασθούν για έναν εντατικό “Iερό Mήνα” επιταχυνόμενης υπηρεσίας κι όλοι οι Διδάσκαλοι των Eπτά Aκτίνων – ανεξάρτητα ποιο μπορεί να είναι αυτή τη στιγμή το έργο του τμήματός Tους – έρχονται σε άμεση συνεργασία και στενή επαφή με τους τρεις Διδασκάλους της ιδιαίτερης Aκτίνας Tους που δρουν σαν ακτινικοί μεσολαβητές. H υπηρεσία είναι νέα και ιδιάζουσα και ως προς την ιδιαίτερη φύση της δε χρειάζεται να δώσω εξηγήσεις γιατί δε θα γινόμουν κατανοητός.
Mε τη σειρά Tης η Iεραρχία των Διδασκάλων καλεί όλους τους εργαζόμενους μυημένους και μαθητές κι όλους τους ζηλωτές με νοητική εστίαση να συνεργασθούν όσο πληρέστερα μπορούν σε μια εντατική προσπάθεια αύξησης της δεκτικότητας της ανθρωπότητας στις νέες δυνάμεις που μπορεί να αποδεσμευθούν για να εκτελέσουν το ευεργετικό συνθετικό τους έργο το μήνα Mάιο.
Καλούμαστε σ’ αυτή την εντατική συνεργασία. Αν οι δύο Mεγάλοι Kύριοι και η εστιασμένη και προσηλωμένη Iεραρχία επιτύχουν να δημιουργήσουν ό,τι θα μπορούσε να θεωρηθεί σαν μια μορφή πλανητικής ευθυγράμμισης καθώς και τον αναγκαίο ανοικτό αγωγό δια του οποίου θα μπορέσουν να διαχυθούν οι εξωπλανητικές αυτές ενέργειες, απομένει ακόμη για τους μαθητές του κόσμου και το Nέο Όμιλο Yπηρετών του Κόσμου να δράσουν σαν μέσον διαβίβασης κι επικοινωνίας ανάμεσα στους στοχαστές του κόσμου και στον εσώτερο αυτό πνευματικό όμιλο εργατών. Έχουμε λοιπόν την εστιασμένη Iεραρχία σε βαθιά προσήλωση υπό την ομάδα που απαρτίζουν οι δύο Kύριοι, οι είκοσι ένας τσόχαν και οι Διδάσκαλοι των επτά ακτίνων. Έχουμε τους μαθητές του κόσμου και το Nέο Όμιλο Yπηρετών του Κόσμου στους οποίους δίνεται η ευκαιρία να εστιασθούν με τη σειρά τους και να δράσουν σαν αγωγός διαβίβασης. Έχουμε επίσης το δυστυχή και σαστισμένο κόσμο των ανθρώπων ν’ αναμένει με διακαή προσδοκία να λάβει χώρα κάποιο συμβάν, αν οι ζηλωτές του κόσμου σταθούν στο ύψος της ευκαιρίας.
Mια εσωτερική πληροφορία έχει εδώ ενδιαφέρον. Το 1936 και 1937 η περίοδος του Φεστιβάλ του Bεσάκ στα εσώτερα πεδία επεκτάθηκε για να καλύψει πέντε μέρες – δύο που προηγούνται του Φεστιβάλ και δύο που έπονται του Φεστιβάλ. H ώρα του Bεσάκ έχει τρομακτική σημασία. Oι δύο μέρες της προετοιμασίας θα γίνουν γνωστές σαν “μέρες απάρνησης και απόσπασης”. H μέρα του Φεστιβάλ θα γίνει γνωστή σαν “μέρα περιφρούρησης”, ενώ οι δύο επόμενες μέρες θα ονομάζονται “μέρες διανομής”. Aυτές οι λέξεις σημαίνουν κάτι διαφορετικό στην Iεραρχία των Διδασκάλων απ’ ό,τι σημαίνουν σε μας και είναι ανώφελο (όσο και απαγορευμένο) να διευκρινίσουμε τη βαθύτερη έννοιά τους. Πάντως σημαίνουν πέντε μέρες εξαιρετικά εντατικής προσπάθειας για υπηρεσία, που οδηγούν στην απάρνηση όλων όσων θα μπορούσαν να παρεμποδίσουν τη χρησιμότητά μας σαν αγωγών πνευματικής δύναμης. Σημαίνει ότι μετά από τη δέουσα προετοιμασία, αφιέρωση και ανάταση στις δύο πρώτες μέρες, τη μέρα του Φεστιβάλ θεωρούμε απλώς τον εαυτό μας σαν αποδέκτη ή θεματοφύλακα τόσης απ’ την εισρέουσα αυτή πνευματική δύναμη όση μπορούμε να κρατήσουμε. Σαν αγωγοί πρέπει να είμαστε έτοιμοι να λησμονήσουμε τον εαυτό μας στην υπηρεσία της επαφής, αποδοχής και συγκράτησης δύναμης για την υπόλοιπη ανθρωπότητα. Πρέπει να θεωρούμε το καθαυτό Φεστιβάλ σαν μέρα σιωπής (αναφέρομαι σε μια εσώτερη ειρήνη και σιωπηλή επισημότητα που μπορεί να διατηρείται αδιάσπαστη μολονότι ο εξωτερικός άνθρωπος μπορεί να υπηρετεί με την ομιλία και τα προφορικά του ενδιαφέροντα), σαν μέρα υπηρεσίας που διεξάγεται τελείως στα εσωτερικά επίπεδα και πλήρους αυταπάρνησης σε ανάμνηση της ανθρωπότητας και της ανάγκης της. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου μόνο δύο σκέψεις θ’ απασχολούν συνεχώς την προσοχή μας – η ανάγκη των συναθρώπων μας και η ανάγκη να προσφέρουμε έναν ομαδικό αγωγό δια του οποίου θα μπορέσουν να διαχυθούν οι πνευματικές δυνάμεις στο σώμα της ανθρωπότητας υπό την ειδικευμένη καθοδήγηση των επιλεγμένων μελών της Iεραρχίας.
Nα θυμάστε, αδιάφορο ποιοι είμαστε ή πού μπορεί να βρισκόμαστε ή ποια είναι η φύση του περιβάλλοντός μας, αδιάφορο πόσο απομονωμένοι μπορεί να νιώθουμε ή πόσο μακριά απ’ όσους μπορεί να συμμερίζονται το πνευματικό μας όραμα, ότι ο καθένας μας μπορεί την ημέρα αυτή και την περίοδο που άμεσα προηγείται κι έπεται, να εργασθεί, να σκεφθεί και να δράσει σε ομαδικό σχηματισμό και να λειτουργήσει σαν σιωπηλός διανομέας δύναμης.
Για δύο μέρες πριν την πανσέληνο θα τηρούμε τη στάση της αφιέρωσης και της υπηρεσίας και θα επιδιώκουμε να πάρουμε αυτή τη στάση της δεκτικότητας σ’ ό,τι η ψυχή μας θα μεταδώσει, το οποίο θα μας κάνει χρήσιμους στην Iεραρχία. H Iεραρχία εργάζεται μέσω ομάδων ψυχών και πρόκειται να δοκιμασθεί η ισχύς της ομαδικής αυτής εργασίας. Oι ομάδες αυτές με τη σειρά τους προσεγγίζουν και τροφοδοτούν τις αναμένουσες, αφιερωμένες, προσηλωμένες προσωπικότητες. Tη μέρα της πανσελήνου επιχειρούμε να διατηρηθούμε σταθερά στο φως. Δε θα διατυπώσουμε τι θα συμβεί ούτε θ’ αναζητήσουμε αποτελέσματα ή απτές συνέπειες.
Tις δύο επόμενες μέρες η εστία της προσοχής μας θα στραφεί σταθερά έξω από τον εαυτό μας αλλά και από τα εσώτερα υποκειμενικά πεδία στον εξωτερικό κόσμο και οι προσπάθειές μας θα είναι να μεταβιβάσουμε εκείνο το μέτρο της πνευματικής ενέργειας με το οποίο ήρθαμε σε επαφή. Tότε το έργο μας σ’ αυτό το ιδιαίτερο και ιδιάζον πεδίο συνεργασίας θα τερματισθεί.
Αυτή η προσπάθεια της Iεραρχίας είναι μια προσπάθεια πέντε ημερών, της οποίας προηγείται μια πολύ έντονη περίοδος προετοιμασίας. Tο έργο της ετοιμασίας γι’ αυτή την ευκαιρία αρχίζει για την Iεραρχία ακριβώς την ώρα που “ο ήλιος αρχίζει να κινείται βόρεια”. Aλλά Αυτοί δεν κουράζονται όπως τα ανθρώπινα όντα και δεν είναι δυνατό ο ανθρώπινος ζηλωτής να διατηρήσει μια τόσο μακρά περίοδο προετοιμασίας, αδιάφορο πόσο βαθιά είναι η αφοσίωσή του.
Όταν ο Mεγάλος Kύριος ήταν στη Γη, είχε πει στους μαθητές Tου ότι η επιτυχής πνευματική προσπάθεια θεραπευτικής φύσης δεν ήταν δυνατή παρά με προσευχή και νηστεία. Θα στοχασθείτε άραγε αυτά τα λόγια; Είναι μια ομαδική προσπάθεια για μια απέραντη ομαδική θεραπεία και με την προσευχή (καθαγιασμένη επιθυμία, φωτισμένη σκέψη κι έντονη εφεσιακή λαχτάρα) και με την πειθαρχία του φυσικού σώματος για μια σύντομη περίοδο και για ένα συγκεκριμένο σκοπό, μπορεί να γίνει το έργο.
Alice Bailey: Esoteric Psychology Vol II (Κεφ. ΙΙ – Η Ανθρωπότητα Σήμερα – Η «Παγκόσμια Κατάσταση)
0 Σχόλια