Fleetwood Mac Sara

1979 Σαν σήμερα 4 Δεκεμβρίου οι Fleetwood Mac κυκλοφορούν το single "Sara".

Η Stevie Nicks (των Fleetwood Mac) έγραψε το τραγούδι “Sara για το μωρό που απέβαλε
«Αν είχα παντρευτεί τον Don και κράταγα το μωρό, και αν κορίτσι, θα το είχα ονομάσει Σάρα», είπε. Αλλά η Nicks δήλωσε πως το τραγούδι - το οποίο αρχικά ήταν διάρκειας 16 λεπτών και περιλάμβανε εννέα στίχους που κόπηκαν από το άλμπουμ – αναφέρονταν επίσης στη σύζυγό του Mick Fleetwood, την Sara, και σε άλλες πτυχές της αποσύνθεσης των σχέσεων του συγκροτήματος.
Wait a minute, baby
    Stay with me awhile
    Said you'd give me light
    But you never told me about the fire...
  
    Περιμένετε ένα λεπτό, μωρό
    Μείνε μαζί μου για λίγο
    Είπες ότι θα μου δώσεις φως
    Αλλά ποτέ δεν μου είπες για τη φωτιά ...

    Sara, you're the poet in my heart
    Never change, never stop
    And now it's gone
    They say it doesn't matter what for
    When you build your house, call me…

     Σάρα, είσαι ο ποιητής στην καρδιά μου
     Ποτέ μην αλλάξεις, ποτέ μην σταματήσεις
     Και τώρα έφυγε
     Λένε ότι δεν έχει σημασία γιατί
     Όταν χτίσεις το σπίτι σου, να μου τηλεφωνήσεις ...

    All I ever wanted was to know
    That you were dreaming
    There's a heartbeat
    No, it never really died
    You never really died

     Το μόνο που ήθελα ήταν να γνωρίζω
     Ότι ονειρευόσουν
     Υπάρχει ένας κτύπος της καρδιάς
     Όχι, ποτέ δεν πέθανε πραγματικά
     Ποτέ δεν πέθανες πραγματικά.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια