Mesotis - Mama Mia

Στίχοι - Μουσική 
Τσιούτσιας Νικόλαος - Τσινάς Χρήστος

Η ηχογράφηση εγινε στο Cue Productions

Mama mia, mama mia, mama mia
Σ’ αγαπάω, μου ‘δωσες την καλύτερη παιδεία. 
Mama mia, mama mia, mama mia
Να προσέχω όπου πατώ
Ν’αποφεύγω τα θηρία.

Με τρομάζουν όλα αυτά
που τώρα ζω,
Ψέμματα ,  αλήθεια 
είναι δύσκολο να πω.

Άγγλοι- Γάλλοι-Γερμανοί,
Είναι όλοι τους «εχθροί»
Στερεότυπα με μίσος,
Μας πουλάει το κουτί.

Θερμοπύλες και η τρέλα 
διχασμένους μας κρατεί.

Mama mia, mama mia, mama mia
Έχω βγεί από καιρό στην αλητεία
Mama mia, mama mia, mama mia
Πίνω δόγμα από το κόμμα 
Και χορταίνω θεωρία. 

Καίω, σπάω,καταστρέφω
μα τη χώρα μου προσέχω.
Η πατρίδα μου «τελειώνει»,
Και η τρέλλα με θολώνει

Τον καθρέφτη μου κοιτώ
Εκεί βλέπω τον εχθρό.
Είναι ακόμη ζωντανός
Κάθε μέρα τον ταϊζω 

Αγαπάω τον εχθρό μου 
και μαζί του συνεχίζω.


Mama mia, mama mia, mama mia
Σ’αγαπάω, μου ‘δωσες την καλύτερη παιδεία.
Mama mia, mama mia, mama mia
Σωσ' τη χώρα άπο μένα, δεν αντέχει άλλη βία...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια