"Το ταξίδι μου μέσα σου" Γιάννης Μαυροματίδης

Ποιο κλειδί,ποιος χάρτης,ποιο μυστικό θα μου δείξουν τον δρόμο και τον τρόπο. 
 Να μπορέσω διασχίσω τις τοξωτές γέφυρες των φρυδιών σου και να εισχωρήσω σαν προσκυνητής   στο σύμπαν της μοναδικής ομορφιάς σου;
 Να διασχίσω τις βαθιές λίμνες των βιολετιών ματιών σου, να ξεδιψάσω με την υγρή μελαγχολία τους την φωτιά που καίει ακατάπαυστα μέσα μου.
 Να ανοίξω τα χείλη σου σαν ώριμο σύκο και να γευτώ την σαρκώδη γλύκα τους.
 Και να συνεχίσω πιο κάτω,με σίγουρα βήματα πάνω στο βαθύ σου στέρνο,
 που θα μ' οδηγήσουν στο λείο,χιονόλευκο στήθος σου.
 Εκεί που ρέουν δυο ροδόχρωμοι κρουνοί με το μέλι και το γάλα που τρέφονται οι σκοτεινοί Θεοί του έρωτα.
 Ν' ακολουθήσω τα απάτητα μονοπάτια που σχηματίζουν τις καμπύλες του κορμιού σου,
 ν' αφήσω τα απρόσεκτα χνάρια μου πάνω στην σκόνη που έμεινε από το παρελθόν  που πέρασε,
 να χαράξω παντού τα σημάδια μου,να σπείρω τους θλιμένους αναστεναγμούς μου και να φυτρώσουν αγκαθωτά,κόκκινα σαν το αίμα τριαντάφυλλα.
 Και κάποια στιγμή,μια μαγική στιγμή,εκείνη την μοναδική στιγμή να σταθώ μπροστά στο άδυτο που κρύβεις τους πιο ανομολόγητους πόθους σου.
 Εκεί που κυλάει από μέσα σου το λαμπερό ποτάμι όλων όσων λιώνει με την λάβα της η φωτιά που καίει μέσα στην ψυχή σου.
 Εκεί θα σταθώ,εκεί θα τελειώσει το ταξίδι μου, εκεί θ' αρχίσει κάτι άλλο,κάτι που ούτε να το φανταστώ μπορώ....

 lоvё • dєaтн • pоётяу 

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια