♫♪♪..Μέσα στη μουσική υπάρχει χώρος να κοιμηθεί ο άνεμος μαζί του να ταξιδέψουμε κι εμείς ♪♫♪
«Ανάμεσα στο φως και τη σκιά ένα μακρύ ταξίδι στο χώρο των συναισθημάτων και της μουσικής…»♫♪♪..taste the Love side of life ♪♫♪You are listening to Travellers Web Radio 24 hours a day..

Latest Post

Κάρμα

Τρίτη, 30 Αυγούστου 2016

-Αληθινά.

Υπάρχουν βουβές αντανακλάσεις ήλιων,
γέννημα θνητό και τρέλα σάρκινη,
σπλάχνα γόνιμα- στον θρύλο πράξη,
φλόγες που σβήνουν φωνάζοντας:-το σώμα είναι η λύτρωση.
Επιθυμίες γιορτής στα οστά,
όνειρό μου αξόδευτο,
χώμα νοτισμένο σε χίλια αρώματα,
ουρανέ που στα μαλλιά μου θαρρετά μπλέχτηκες,
-πεφταστέρι μου...
-Ουτοπία αγάπης.
Και χωρίς να φυσάει άνεμος σε θέλησα,
με άνθη στα στήθια που ρίγησαν τελευταία φορά,
καινούριοι πόθοι που ορίστηκαν,
προσμονή των ματιών μου,
ακίνητό μου αίμα-
αντιστροφή μου θλίψη που κλαίς αντί να ουρλιάξεις,
-ποιητές που στην φωτιά κάηκαν μοιάσαμε-
σταγόνα μου ιδρώτα που περιστρέφεσαι μόνη σου,
απο έρωτα και απόγνωση να μην με διαλύεις...
-Ξεσπάει τώρα η ομορφιά.
Νύχτα με νύχτα σε επαναλαμβάνω,
σε κάθε λέξη ακόμη σ' ανασαίνωκαταραμένη χίλιες φορές αν δίψα σου δεν γίνω,
σε ηδονή να σπουδάσω,
το βλέμμα, τα χείλια, το στέρνο..
Ν’ αντέχεις -λέω ν’ αντέχεις.
Στην αστραπή που με διατρέχει,
στο ποίημά μου- περηφάνεια,
στον ψίθυρο σε κλείνω,
στο χάδι τ'απόκρυφο,
σαν μόλις εδώ να ξημέρωσε,
-σπασμέ μου-
αιώνες πολιορκούσα γλυκιά βορά να γίνω,
αφίλητή μου ιδέα στου γρίφου το πεπρωμένο,
-κυριαρχείς στο πέλμα μου-
-του κόσμου αυτού δεν είναι τούτος ο έρωτας.
-Αναδύεσαι.
Άντρα μου και γή μου..
Κόψε την ψυχή στα δύο.
-Τον τελευταίο μας στίχο η καρδιά να γράψει..."

-VENNIS MAK
Share this article :

Σας αρεσει το Ραδιο ταξιδευτες?

Follow by Email

All media found on this site is for informational purposes only. Record label and music copyrights are held by their respective companies and are in no way affiliated with this site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Support : Ράδιο Ταξιδευτές
Copyright © 2011. Ράδιο Ταξιδευτές - All Rights Reserved

Proudly powered by Travellers Web Radio