7 τρόποι για να περάσετε από το εγώ στην αυθεντικότητα

Ο υλικός μας κόσμος είναι αποτέλεσμα του εγώ. Το εγώ μου, το εγώ σου και το εγώ του άλλου έχουν δημιουργήσει αυτό που ζούμε και βλέπουμε.

Όμως το εγώ του κόσμου δεν διαλύεται έτσι εύκολα. Δεν μπορεί να διαλυθεί όσο κολυμπάμε στη σούπα των ανησυχιών, του φόβου, του ελέγχου, του θυμού, της αγανάκτησης, της αλαζονείας κ.ο.κ. και ταυτιζόμαστε μαζί τους. Προσωρινά ως άνθρωποι προσπαθούμε να βρούμε μια ανακούφιση από τις παρενέργειες του εγώ αλλά και πάλι αυτό μας ρουφάει μέσα σε αυτή τη σούπα.

Αλλά έχουμε τη δυνατότητα να το βάλουμε στο πίσω μέρος του νου μας και να γίνει μια αχνή φωνή που δεν της δίνουμε σημασία. Και όταν χάσουμε τον εαυτό μας μέσα σε μια άλλη σούπα, την κοσμική σούπα, τότε μόνο το εγώ διαλύεται εντελώς.

Ο άνθρωπος εξακολουθεί να ζει τη ζωή του, να μεγαλώνει την οικογένειά του αλλά παράλληλα νιώθει μια αιώνια ευδαιμονία και γαλήνη και θέτει τον εαυτό του στην υπηρεσία των άλλων. Δηλαδή από το δικό του πόστο προσφέρει με ανιδιοτέλεια ό,τι μπορεί για να ανακουφίσει τον πόνο του κόσμου.

Και όλα αυτά τα κάνει χωρίς προσδοκίες για το τι θα λάβουν οι άλλοι, χωρίς ταύτιση με κανένα αποτέλεσμα, χωρίς να επηρεάζεται από τα σχόλια των άλλων. Τα αρνητικά σχόλια δεν τον σταματούν και τα θετικά δεν του φουσκώνουν τα μυαλά.

Ο δρόμος για να μετατρέψουμε το εγώ σε έναν ψίθυρο του νου ξεκινάει με την παρατήρηση και την επίγνωση. Ξεκινάει όταν μαθαίνουμε να είμαστε αυθεντικοί. Όταν αντιμετωπίζουμε τον δύσκολο εαυτό μας.

Ξέρετε κάτι… όταν τολμούμε να παρατηρήσουμε τον εαυτό μας τη στιγμή που εκφράζει την χειρότερή του πλευρά είναι πολύ οδυνηρό. Σημαίνει να βιώνουμε στο έπακρο τη ζήλια, τον θυμό, την ανασφάλεια, τον φόβο και όχι να τα σκεπάζουμε. Χρειάζεται να περάσουμε μέσα από όλα αυτά για να ελευθερωθούμε εντελώς. Είναι για τους πολύ γενναίους και δυνατούς και για όσους είναι αποφασισμένοι να χάσουν τον εαυτό τους σε αυτή την κοσμική σούπα που ονομάζεται Υπέρτατη Συνειδητότητα.

Και τότε βρίσκουν τον αληθινό Εαυτό.

Πολλοί θέλουν να θεραπεύσουν τη ζωή τους από το εγώ αλλά λίγοι είναι εκείνοι που το αποφασίζουν. Ο κόσμος πάντοτε παραπονιέται για εκείνο ή το άλλο αλλά του είναι πιο εύκολο να αποφεύγει την εργασία παρά να δουλέψει. Οι περισσότεροι περιμένουν ένα θαύμα για να απαλλαγούν από τα βάσανα ή να τους πατήσει κάποιος ένα μαγικό κουμπί και τότε αυτά να εξαφανιστούν. Τα πράγματα όμως δεν λειτουργούν έτσι αλλά από την άλλη αναγνωρίζουμε πως είναι στη φύση του ανθρώπου να αναζητά την ανακούφιση με τον πιο εύκολο και άμεσο τρόπο… και χωρίς να κουραστεί ιδιαίτερα. Και τότε ο άνθρωπος πηγαίνει από το ένα πνευματικό μονοπάτι στο άλλο προσπαθώντας να ανακουφιστεί και όχι να δουλέψει.

Μέσα από τις προσωρινές λύσεις, το εγώ δεν αργεί να κυριαρχήσει ξανά.

Στη ζωή μου έχω συναντήσει πολλούς ανθρώπους που είναι πρόθυμοι να κάνουν αυτή τη μεγάλη αλλαγή στη ζωή τους… δηλαδή να περάσουν από το εγώ στην αυθεντικότητα. Αλλά λίγοι είναι που τελικά αποφασίζουν να το κάνουν. Η φύση της ανθρώπινης εμπειρίας δεν είναι για να ξυπνάει αλλά για να κοιμίζει… ειδάλλως θα ήταν πολύ εύκολο να το κάνουμε. Η πρόκληση όμως του ανθρώπου είναι να εναντιωθεί σε αυτό τον ύπνο και να κάνει τα πάντα για να ξυπνήσει όσο βρίσκεται στο φυσικό του σώμα.

Τότε μόνο αφυπνίζεται. Τότε μόνο ενώνεται πραγματικά με τον Θεό.

Σας παραθέτω 7 αλλαγές που μπορείτε να κάνετε στη ζωή σας οι οποίες θα σας βοηθήσουν να ενεργοποιήσετε την αποφασιστικότητα για να ξυπνήσετε:

1. Μάθετε τον εαυτό σας και θα μάθετε τον μηχανισμό του εγώ. Αποφασίστε πως αυτή τη στιγμή στη ζωή σας χρειάζεται να επικεντρωθείτε σε αυτό τον σκοπό. Σηκώστε το χέρι σας και πείτε: «Θέλω να δουλέψω με τον εαυτό μου, ήρθε η ώρα να περάσω μέσα από τα δύσκολα κομμάτια της προσωπικότητας και του εγώ μου». Και τότε, ολόκληρο το Σύμπαν θα σταθεί δίπλα σας και θα σας βοηθήσει.

2. Μη φοβάστε να περάσετε μέσα από τις πιο δύσκολες συμπεριφορές σας. Ζητήστε βοήθεια από κάποιον άλλον που το έχει κάνει αν δεν μπορείτε μόνοι σας.

3. Παρατηρήστε τα πάντα όσο πιο συχνά το θυμάστε μέσα στην ημέρα χωρίς να επεμβαίνετε, χωρίς να κρίνετε και χωρίς να προσπαθείτε να αποφύγετε τις σκέψεις σας.

4. Να εκτίθεστε στη γνώση που θα σας ξυπνήσει καθημερινά πρωί και βράδυ. Δηλαδή να έχετε καθημερινή πληροφόρηση η οποία ενισχύει την αφύπνιση και την εσωτερική σας εργασία. Για μένα αυτό είναι και το πιο σημαντικό πράγμα όλων και η καλύτερη αρχή που μπορείτε να κάνετε.

5. Αποφύγετε το δράμα των άλλων. Κρατήστε απόσταση με ευγένεια.

6. Να βρίσκετε χρόνο μέσα στην ημέρα απλά για να παρατηρείτε τις σκέψεις σας. Πάρα πολύ σημαντικό επίσης.

7. Πριν κοιμηθείτε, διαβάστε κάτι εμπνευσμένο. Ας μην είναι η τηλεόραση το τελευταίο πράγμα που θα εισπράξει η ακοή και η όραση. Ο ύπνος σας θα γαληνέψει και θα επιτρέψετε την πνευματική διεύρυνση.

Μέσα από τα σεμινάρια που κάνουμε στο χώρο μας, συναντιόμαστε όλοι εμείς που θέλουμε να δουλέψουμε προς αυτή την κατεύθυνση. Τίποτα δεν μένει άλυτο, τίποτα δεν μένει ανεξήγητο και με απλό τρόπο όλα μπαίνουν στη θέση τους. Για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα να έρχονται, όλο το υλικό θα το βρείτε στη σελίδα μας σε μορφή video εδώ για να το βλέπετε ξανά και ξανά. Και φυσικά υπάρχει η καθημερινή τροφοδότηση με γνωμικά αυθεντικότητας για σκέψη, όπως επίσης και άρθρα.

Η ζωή είναι πολύ περισσότερα πράγματα από την υλοποίηση χρημάτων, συντροφικών σχέσεων και ιδανικής εργασίας. Όλα αυτά είναι καλά και εφόσον υπάρχει επιθυμία χρειάζεται ο άνθρωπος να δουλέψει γι' αυτή. Όμως παράλληλα μπορεί να κάνει και κάτι άλλο… ενώ ταυτόχρονα είναι συνειδητός στην επιθυμία του.

Η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως. Εκθέστε τον εαυτό σας καθημερινά σε πληροφόρηση που θα σας βοηθήσει να χαθείτε στην ευδαιμονική σούπα της Υπέρτατης Συνειδητότητας.

Με αγάπη,
Έλενα Έρα
www.healinghome.gr

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια