♫♪♪..Μέσα στη μουσική υπάρχει χώρος να κοιμηθεί ο άνεμος μαζί του να ταξιδέψουμε κι εμείς ♪♫♪
«Ανάμεσα στο φως και τη σκιά ένα μακρύ ταξίδι στο χώρο των συναισθημάτων και της μουσικής…»♫♪♪..taste the Love side of life ♪♫♪You are listening to Travellers Web Radio 24 hours a day..

Latest Post

Δημήτρης Ζερβουδάκης - Ψάχνω

Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2016

Μα πάντα έτσι γίνεται το νοιώθω,
πάντα το έξω δεν αλλάζει το εντός,
κι όσο ξεχνιέσαι πάντα θα σου βγαίνει εμπρός,
να σου γελάει δυνατά να σε τρομάζει...

Όσο κι αν ψάχνεις για την πρώτη σου αλήθεια,
κάπου στο δρόμο πεταμένη θα την βρεις,
ρωτάω τι άλλαξε, πώς μου έγινε συνήθεια,
ο δράκος μέσα μου, η σκιά της πληρωμής...

Κι εγώ που πείσμωσα παράφορα να ζω,
μαθαίνω πάλι απ' την αρχή να σ' αγαπάω,
μαθαίνω πάλι απ' την αρχή να σου μιλώ,
μέσα στα χέρια μου ζωή να σε κρατάω...

Ψωροπερήφανα ζητάω λίγη τόλμη,
γυρνάω πίσω απ' τον καιρό της προσμονής,
όλα τα ψεύτικα συνάντησα να είναι δυνατά,
μα πάντα αδύνατη σαν όνειρο να μένει η ζωή μου...
Share this article :

Σας αρεσει το Ραδιο ταξιδευτες?

Follow by Email

All media found on this site is for informational purposes only. Record label and music copyrights are held by their respective companies and are in no way affiliated with this site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Support : Ράδιο Ταξιδευτές
Copyright © 2011. Ράδιο Ταξιδευτές - All Rights Reserved

Proudly powered by Travellers Web Radio