♫♪♪..Μέσα στη μουσική υπάρχει χώρος να κοιμηθεί ο άνεμος μαζί του να ταξιδέψουμε κι εμείς ♪♫♪
«Ανάμεσα στο φως και τη σκιά ένα μακρύ ταξίδι στο χώρο των συναισθημάτων και της μουσικής…»♫♪♪..taste the Love side of life ♪♫♪You are listening to Travellers Web Radio 24 hours a day..

Latest Post

Μεταφέρω μια συνομιλία απ' την ταινία μεταξύ του Τρελκόφσι και της Στέλλα. Έτσι για το αρχείο.

Πέμπτη, 24 Μαρτίου 2016

The tenant (ο ένοικος), 1976
σκηνοθεσία: Roman Polanski
συγγραφέας: Roland Topor - σενάριο: Gerard Brach
στον πρωταγωνιστικό ρόλο ο Roman Polanski
Μεταφέρω μια συνομιλία απ' την ταινία μεταξύ του Τρελκόφσι και της Στέλλα. Έτσι για το αρχείο.
- Στέλλα αναρωτιόμουν...
- Ναι...
- Ένα δόντι, ένα δόντι είναι ένα μέρος από εμάς... Ένα μέρος από την προσωπικότητά μας.
- Δεν ξέρω τι εννοείς...
- Θυμάμαι στην εφημερίδα, ένας άντρας έχασε τον ώμο του σε ένα ατύχημα και ήθελε να θαφτεί.
- Τι ήθελε να κάνει;
- Να του το θάψουν στο νεκροταφείο.
- Θα πρέπει να ήταν τρελός.
- Οι αρχές αρνήθηκαν. Ο ώμος απανθρακώθηκε και αυτό ήταν όλο.
- Που συνέβη αυτό; Στη Γαλλία;
- Αναρωτιέμαι αν του αρνήθηκαν να του δώσουν τις στάχτες και αν ναι, με ποιο δικαίωμα...
- Δεν έχεις να πούμε τίποτα πιο ευχάριστο; Εντάξει θα πούμε...
- Μην ανησυχείς. Πες μου... Στην συγκεκριμένη στιγμή είναι κανένας που να σταματά να είναι αυτό που νομίζει ότι είναι;
- Ξέρεις, δεν μου αρέσουν τα περίπλοκα...
- Μου κόβεις τον ώμο, θα λέω: "Εγώ και ο ώμος μου." Μου κόβεις και τον άλλον μου ώμο, θα λέω: "Εγώ και οι δύο ώμοι μου." Μου βγάζεις, μου βγάζεις το στομάχι, τα νεφρά, υποθέτοντας ότι κάτι τέτοιο θα ήταν εφικτό, και θα λέω: "Εγώ και τα σπλάχνα μου." Με πιάνεις;
- Χμμμ ου ναι, φυσικά...
- Και τώρα, αν μου έκοβες το κεφάλι θα έλεγα: "Εγώ και το κεφάλι μου" ή "Εγώ και το σώμα μου;" Τι δικαίωμα έχει το κεφάλι μου να αποκαλεί τον εαυτό μου εγώ; Ε; Τι δικαίωμα;
Αυτό είναι ποίηση φίλοι μου...
Stelios Passaloukos
Share this article :

Σας αρεσει το Ραδιο ταξιδευτες?

Follow by Email

All media found on this site is for informational purposes only. Record label and music copyrights are held by their respective companies and are in no way affiliated with this site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Support : Ράδιο Ταξιδευτές
Copyright © 2011. Ράδιο Ταξιδευτές - All Rights Reserved

Proudly powered by Travellers Web Radio