Η μουσική πρόταση της ημέρας Conjure One- Endless Dream

Η μουσική πρόταση της ημέρας μας έρχεται από τον Καναδά και από ένα ηλεκτρονικό project με επικεφαλής τον Rhys Fulber

Όλα επιστρέφουν σε μένα τώρα
Αυτό το παράξενο και σχεδόν ατελείωτο όνειρο
Όπου εγώ ήμουν εσύ κι εσύ ήσουν εγώ
Εσύ άνοιξες τα μάτια σου κι εγώ μπόρεσα να δω
Οτι έπεφτες απο τον κόσμο
Τόσο άσκοπα όσο ενα πεφταστέρι σε τροχιά γύρω μου
Νομίζοντας οτι ήμουν κάποιος άλλος
Και φοβήθηκες να με κοιτάξεις και να δεις τον εαυτό σου, 

λοιπόν...

Είσαι σαν όνειρο
Κι εγώ είμαι απλά ενα ταξίδι στο οποίο βρίσκεσαι
Οταν το ταξίδι τελειώσει θα επιστρέψεις
Στα μέρη που κάποτε αγάπησες
Θα ψάξεις για παρηγοριά εκεί
Και όταν το κάνεις θα βρείς οτι έχει φύγει
Τότε είναι που θα ονειρευτείς ένα όνειρο
Οπου εγω είμαι εσύ κι εσύ είσαι εγω
Και τότε θα γνωρίσεις την αγάπη μου

Ετσι λοιπόν μη φοβηθείς
η καρδιά σου είναι μέσα μου
Και τρέχει τόσο γρήγορα τώρα
Γιατι όλα οσα ήμασταν ποτέ ή που θα είμαστε
Είναι τόσο άμορφα όσο ενα σύννεφο που αλλάζει
Το γράμμα σου γραμμενο στον ουρανό
Χρειάζομαι τώρα να το διαβάσω μεσα απο τα μάτια μου
Οταν δεις αυτό ακριβώς αυτό που βλέπω
Τότε παρακολούθα το τρυφερά να αλλάζει
Και απλά άστο να είναι

Γιατι είμαι σαν όνειρο
Κι εσύ εισαι απλά ένα ταξίδι στο οποίο βρίσκομαι
Κι όταν το ταξίδι θα τελειώσει θα επιστρέψω
Στα μέρη που κάποτε ανήκα
Και θα ψάξω για παρηγοριά εκει
Κι όταν το κάνω θα βρω οτι έχει φύγει
Τότε είναι που θα ονειρευτώ ενα όνειρο
Οπου εγώ είμαι εσυ κι εσυ είσαι εγώ
Και τότε θα γνωρίσω την αγάπη σου

... ετσι ήσυχα...τώρα...συνέχισε...

Αυτό ειναι απλά ενα ταξίδι στο οποιο βρισκόμαστε
Οταν το ταξίδι θα τελειώσει θα το σκεφτόμαστε
Σαν ενα μέρος που κάποτε αγαπήσαμε
'Οταν δε βρω παρηγοριά εδώ
Θα ψάξω να τη βρω στην αγκαλιά σου
Τότε είναι που θα ονειρευτώ ενα όνειρο
Οπου εγω είμαι εσύ κι εσύ είσαι εγώ
Κι εκεί είναι όπου συναντώ..την αγάπη...

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια