χόρεψε...Mάνος Μαλέσης

Χόρεψε πάνω στον χτύπο της καρδιάς μου
και εγώ θα ακολουθήσω,
βήμα - βήμα
σταθερά.

Ένας μπρος, ένας πίσω
- αυτός είναι ο έρωτας -

Από κάποιο όνειρο βγήκες,
μακρινό, απέραντο.
Ίσως για αυτό ακόμα
τις νύχτες να σε ακούω.

Περπάτα πάνω στην ανάσα μου
και εγώ
- θα δεις -
θα χορέψω πάνω στην δικιά σου.

Μπορείς να πάρεις την καρδιά μου,
εγώ μόνο το βλέμμα σου θα πάρω.

Πάρε την καρδιά μου,
πέτα την, χίλια κομμάτια να την κάνεις,
πίεσε την με τις άκρες των δαχτύλων σου
ώσπου να σπάσει.

Δεν με νοιάζει πια
- αυτό είναι ο έρωτας -

Εγώ μόνο το βλέμμα σου θα πάρω,
θα ήθελα τόσο να του μοιάσω.

Το μάτια σου πάνω στα δικά μου:
μία νότα δυνατή που ηχεί μέχρι και στην καρδιά μου
και αδιάκοπα όλο έρωτα γεμίζει.

Ο έρωτας μέσα από
τις νύχτες γεννιέται.

Τις νύχτες τις θλιμμένες,
τις νύχτες της ηδονής,
τις νύχτες του πόνου,
τις νύχτες που η καρδιά μου
φωνάζει μονάχα το όνομα σου.

Δεν θα με ένοιαζε
ότι και αν γίνω για εσένα,
αρκεί να υπάρχεις και εσύ
σε αυτό το όνειρο.

Μπορείς να γίνεις παραίσθηση
ακόμα και ψέμα
μα δεν με νοιάζει πια,
κατάλαβα τον ρόλο μου
- αυτό είναι ο έρωτας. -

Μαζί σου
και στον έρωτα και στα λάθη.

Μου αρκεί που ξέρω
ότι ξαναγεννιέμαι
και αν το τέλος πικρό,
δεν θα μετανιώσω που
χόρεψα πάνω στους χτύπους
της καρδιάς σου.

Mάνος Μαλέσης


Ταξιδευτές της Ποίησης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια