♫♪♪..Μέσα στη μουσική υπάρχει χώρος να κοιμηθεί ο άνεμος μαζί του να ταξιδέψουμε κι εμείς ♪♫♪
«Ανάμεσα στο φως και τη σκιά ένα μακρύ ταξίδι στο χώρο των συναισθημάτων και της μουσικής…»♫♪♪..taste the Love side of life ♪♫♪You are listening to Travellers Web Radio 24 hours a day..

Latest Post

Όνειρο μέσα σ' όνειρο / A Dream Within a Dream (Edgar Allan Poe)

Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

Δέξου ετούτο το φιλί στο μέτωπό σου!  

Και τώρα που χωρίζουμε,

Άφησε να σου πω-

Ότι οι μέρες μου εκύλησαν μέσα στ΄ όνειρο

Είναι αλήθεια, όπως το λεγες΄

Αν, όμως, η ελπίδα πέταξε

Μες σε μια νύχτα ή μια μέρα,

Μες σ΄ ένα όραμα ή μες στο τίποτα,

Είναι γι΄  αυτό λιγότερο χαμένη;

Όλα όσα βλέπουμε ή ό, τι φαινόμαστε

Όνειρο είναι μέσα σε όνειρο.




Στέκομαι ανάμεσα στο βογγητό

Μιας θαλασσοδαρμένης ακτής,

Και μες στα χέρια μου κρατώ

Κόκκους χρυσούς της άμμου-

Πόσοι λίγοι! Κι όμως πως γλιστράνε

Από τα δάχτυλά μου και βαθιά πάνε,

Καθώς θρηνώ-καθώς θρηνώ!

Θεέ μου! μήπως θα μπορούσα

Μέσα στο χέρι πιο σφιχτά να τους κρατούσα;

Θεέ μου! πως θα κατορθώσω

Μόνο ένα απ΄ το ανίλεο κύμα να γλιτώσω;

Όλα όσα βλέπουμε ή ό, τι φαινόμαστε

Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο;

Edgar Allan Poe
Share this article :

Σας αρεσει το Ραδιο ταξιδευτες?

Follow by Email

All media found on this site is for informational purposes only. Record label and music copyrights are held by their respective companies and are in no way affiliated with this site.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Support : Ράδιο Ταξιδευτές
Copyright © 2011. Ράδιο Ταξιδευτές - All Rights Reserved

Proudly powered by Travellers Web Radio