Το κορμί σου είναι Αγάπη

Το κορμί σου είναι αγάπη, αγάπη μου,
το στήθος σου είναι λουλούδια, λουλούδι μου,
ο ήλιος σου κάτω από την Ακρόπολη φωτίζει μάρμαρα
και αντανακλά χρώματα στο μελαχρινό σου κορμί,
που λικνίζεται στην αγκαλιά μου
και βγάζει ακτίνες φολκλόρ μουσικής.

Το κορμί σου είναι αγάπη, αγάπη μου,
τα μαλλιά σου είναι μαύρο στεφάνι
σε βυζαντινή αγιογραφία
κι εγώ από τα χείλη σου πίνω άγιο νερό ηδονής.
Το κορμί σου είναι αγάπη
που βγάζει ήχους μεταλλικής συμφωνίας
και σπέρματα διαλεκτικών συνθέσεων
με το άπειρο των πραγμάτων.

Το κορμί σου είναι αγάπη, αγάπη μου,
όπου ο χυμός των χυμών σου
από το γυμνό σου κορμί,
φυτρώνει αιωνόβιους πλάτανους
σε αγροτικές κολεκτίβες ερωτικής αναρχίας
και κάνει βομβιστικές επιθέσεις
στην γεροντική άνοια του καπιταλισμού.

Το στήθος και το κορμί σου στον γυμνό ήλιο,
είναι ελεγεία σε διονυσιακή μυσταγωγία.
Όπου τρελαίνει Μαινάδες σε ερωτική έκσταση,
για να καρπίσουν βλαστοί ελευθερίας στον έρωτα
και να υψωθούν ναοί ερωτικής αφθονίας,
σε θαλασσοδαρμένους βράχους.

Το κορμί σου είναι αγάπη, αγάπη μου,
που κυοφορεί εξεγέρσεις και επαναστάσεις
και διονυσιακές λατρείες του έρωτα.
Το κορμί σου είναι αγάπη.

Παναγιώτης Παπαπαναγιώτου, «Σαπράνθρωποι», Εκδόσεις Ρέω, 2012


πηγη 
Ταξιδευτές της Ποίησης

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια