"ΑΠΟ ΜΙΑ ΝΕΚΡΗ"

Σε κατηγόρησε ποτέ για υπερβολικό έρωτα και εσύ να προσπαθείς να αδειάσεις για να τον ευχαριστήσεις ..

Kι όσο αδειάζεις τόσο πεθαίνεις..
Κι όσο πεθαίνεις τόσο πικραίνεσαι ..

Οσο "φεύγω" δεν μπορώ να αντιδράσω και η επιθυμία του απλά με σκοτώνει,
και εγώ δεν ξέρω .. να χαρώ ή να λυπηθώ..

Να χαρώ που τον αγαπώ μέχρι θανάτου ή να λυπηθώ που η αγάπη του με σκοτώνει..

Πεθαμένα φιλιά... τι να τα κάνω τώρα πια ...

Δάκρυα απο νεκρά, ασάλευτα μάτια.

"Σ'αγαπώ" απο παγωμένο στόμα.

"Για σένα όλα" απο μια νεκρή.

Αφήνω θεατές σε ροζ ιστορία που στο τέλος έχασε το χρώμα της.

Δεν αντιδρώ καν, το σενάριο ήταν απο την αρχή γραμμένο και εγώ
έπαιξα απλά τον ρόλο που μου έδωσες.

Ειχες δίκιο .. η αγάπη μας άγγιζε τον θάνατο και εγώ τον άφησα να μου κάνει έρωτα..
Νίκη Τάγκαλου


πηγη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια